پشتيباني

-

پرسش و پاسخ
اين صفحه حاوی پرسش ها و پاسخهای مربوط به نحوه استفاده صحيح از امكانات نرم افزار و مشكلات عمومي كاربران ميباشد .
لطفا قبل از طرح مشكل يا سوال خود در سامانه و ثبت تيكت مطالب زير را مطالعه نماييد .
بك آپ
جهت تنظيمات مسير بك آپ وارد منوي تنظيمات نرم افزار شده و وارد فرم تنظيمات پايه شويد.مسير فايل بك آپ مسيري ميباشد كه بك آپ هاي اتوماتيك در آن ذخيره ميشود .اگر اين فيلد خالي ميباشد ميبايست بصورت دقيق مسير پوشه بك آپ در آن وارد شود تا نرم افزار بصورت اتوماتيك در هنگام خروج كاربر از نرم افزار بك آپ تهيه نمايد.
تعريف پرسنل و خدمات پرسنل
جهت تعريف پرسنل مركز خود وارد نرم افزار شده به مسير تنظيمات پايه و تعريف پرسنل وارد شويد .فرم پرسنل داراي چندين تب ميباشد در تب اول پرسنل و روزهاي كاري پرسنل تعريف شده و در تب دوم خدمات پرسنل و واحد زماني و درصد پرسنل جهت انجام هر كدام از سرويس هاي پرسنل تعريف ميگردد.تب سوم جهت ثبت قرارداد پرسنل مورد استفاده قرار ميگيرد.
نوبت دهي
جهت نوبت دهي نياز به تنظيم چند مورد ميباشد كه با هم بررسي ميكنيم.در فرم تعريف پرسنل فيلد حداقل زمان نوبتدهي براي هر كدام از پرسنل بر اساس گروهي كاريشان تعريف ميگردد(پيشنهاد ميگردد كمترين زمان در اين فيلد از بين اعداد 15-30-60 انتخاب گردد)-مورد دوم در تب خدمات پرسنل مشخص ميكنيم كه هر سرويس پرسنل چند واحد زماني طول ميكشد.مورد سوم اينكه بر اساس سرويس هاي پرسنل واحد زماني هر سرويس بر اساس حداقل زمان نوبت دهي تنظيم ميگردد.فرض كنيم پرسنل مورد نظر ما كوتاه ترين سرويسش 30 دقيقه طول ميكشد پس در تعريف پرسنل حداقل زمان نوبت دهي را 30 تعيين ميكنيم و در تعريف خدمات پرسنل واحد زماني خدمات را براي خدماتي كه 30 دقيقه طول ميكشن 1 براي خدماتي كه 1 ساعت طول ميكشن 2 در نظر ميگيريم
حال در هنگام ثبت نوبت سيستم بصورت دايناميك و هوشمند براي مشتري بر اساس سرويسي مورد نظر وقت رزرو ميكند. و نوبت هاي پرسنل ما بصورت بسيار دقيق و بهينه مديريت ميگردد.
پيامك و يادآوري
ارسال پيامك هاي هوشمند در نرم افزار چهره در منوي تنظمات نرم افزار تعريف ميگردد .كليه پيامك ها بر اساس زمانبندي مورد نظر شما اراسل ميگردد.متن مورد نظر هر پيامك در تنظيمات پنل قابل تغيير كرد.نكته قابل توجه اينكه اسم متن مشتري گرامي به همراه اسم مشتري بصورت اتوماتيك به ابتداي پيامك شما اضافه ميگردد.مثالي از پيامك ايجاد شده توسط سيستم:
مشتري گرامي خانم ابراهيمي
  ولدتان مبارك..
سالن زيبايي چهره
www.chehreh.co
نحوه ارسال و دريافت پيامك
كليه ارسال هاي پيامك از طريق سرور چهره و شماره اختصاصي شما انجام ميشود .نكته مهم در پنل پيامك چهره اينست كه كليه پيامك هاي ارسالي در صورتي كه مشتري شما پيامك هاي تبليغاتي را بسته باشد از طريق خط ثابت دوباره ارسال شده و به مشتري ميرسد.(تا زماني كه در سياست هاي مخابرات تغييري ايجاد نشود)
شما در نرم افزار چهره قادر خواهيد بود نظر سنجي ،مسابقه ،منشي و دريافت انتقادات و پيشنهاد ات از طريق پنل پيامك داشته باشيد.
باشگاه مشتريان
امكان ايجاد باشگاه مشتريان در نرم افزار چهره بصورت پيشفرض فعال نميباشد و جهت فعال سازي آن ميتوانيد با ما در تماس باشيد.بدليل فرمول ها و روش هاي مختلف در امتيازدهي و روش هاي هزينه كردن امتيازات پيشنهاد ميشود جهت راه اندازي باشگاه متشرياني فعال و موفق از مشاوره كارشناسان شركت استفاده نماييد.