چهارشنبه, 07 شهریور 1397 ساعت 04:15

 ممکن است جهت كسب يا افزايش مشتريان كلينيك يا سالن زيباييتان به استفاده از انواع تبلیغات ازجمله تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تلگرام، لینکدین و … فکر کرده باشید. شاید هم یکسری کمپین‌های چریکی طراحی کرده‌اید یا تبلیغات بيلبورد و بنري را هم امتحان کرده‌اید. اما اگر در این بین تبلیغات در اینستاگرام را از قلم انداخته‌اید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست داده باشید؛

چهارشنبه, 07 شهریور 1397 ساعت 03:47

معمولا زمانی که از حسابداری به روش های قدیمی سخن می گوییم ذهن مخاطب به طرف چرتکه و ماشین حساب های قدیمی و … می رود که البته با وجود قدیمی بودن باز هم بسیاری از سالن ها و آرايشگاه های کوچک و بزرگ از این روش بهره می گیرند و  حسابدار استخدام کرده تا با همان وسایل قدیمی و بر روی کاغذ به حساب و کتاب بپردازند.

شنبه, 21 خرداد 776 ساعت 04:11

در دنیای امروز صنعت تبلیغات درحالی‌که پشتوانه‌ی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد، انواع محصولات گوناگون را (با آگهی‌های بازرگانی و تبلیغات مختلف) به دنیا معرفی می‌کند. با اینکه کمی تند و اغراق‌آمیز به نظر ‌می‌رسد، اما این نتایج برآمده از آزمایش هزاران آگهی تبلیغاتی طی چندین دهه‌ است. تجربه نشان داده‌ است، تنها نیمی از تبلیغات عرضه‌شده واقعا به نتیجه می‌رسند و بر الگوی خرید مشتری و انتخاب برند توسط او اثر مثبتی می‌گذارند،

یکشنبه, 23 -2667 ساعت 08:01

بازاریابی درونگرا در آرايشگاه

بازاریابی درون گرا در اصل ترجمه‌ای ناقص از Inbound Marketing است که امروز به شعار جدیدی در صحنه بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بازاریابی درون‌گرا یا ترجمه‌ درست‌تر آن بازاریابی جاذبه‌ای اساسا "یک استراتژی در بازاریابی است

پنج شنبه, 18 -2668 ساعت 04:38

در نرم افزار تخصصي آرايشگاه و سالن زيبايي چهره کار و اطلاعات و کد مشتری به صورت هوشمند ثبت شده و با صدور فیش ، درصد آرایشگر و آرایشگاه محاسبه می شود. با توجه به اطلاعات ثبت شده کلیه گزارشات ، نمودارهای مالی، محاسبه کارکرد کارکنان و سالن قابل استخراج می باشد.

چهارشنبه, 17 -2668 ساعت 09:42

تا‌به‌حال نظر مشتریان را پرسیده‌اید؟

کدام بخش از خدمات شما را می‌پسندند و کدام‌ بخش‌ها باعث شده که دیگر هرگز نخواهند خدمات شما را تجربه کنند؟

یکشنبه, 05 تیر 776 ساعت 04:36

شاید بارها به این فکر افتاده باشید که چگونه مشتریان وفاداری در سالن یا مرکز زیبایی خود داشته باشید و به فکر پیداکردن راهکاری برای آن گشته باشید. برنامه ای که به خوبی در ذهن مشتریان شما بنشیند و هرگز از خاطر آنها نرود.

شنبه, 28 خرداد 776 ساعت 07:29

تيم گرافیک و طراحي چهره با تجربه ای بسیار بالا در زمینه بازار یابی اینترنتی ،طراحی گرافیکی ،بنرهای تبلیغی و تبلیغات آنلاین شما را در این زمینه یاری خواهند نمود.

یکشنبه, 23 -2667 ساعت 08:07

اهداف مديريت مشتريان در سالن هاي زيبايي

هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نه‌فقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلق‌خاطر به روابطشان با عرضه‌کنندگان محصولات،

عضویت در دانشنامه گروه چهره

جهت دریافت جدیدترین آموزش ها در پایگاه دانش ما عضو شوید.

 چشم انداز ما: تبدیل شدن به مورد اعتمادترین شركت پروزه محور در حوزه ی حسابداري،مشاوره و بازاریابی در كليه كلينيك هاي زيبايي،سالن ها و آرايشگاه ها در سطح كشور ميباشد.