تابهحال نظر مشتریان را پرسیدهاید؟
کدام بخش از خدمات شما را میپسندند و کدام بخشها باعث شده که دیگر هرگز نخواهند خدمات شما را تجربه کنند؟
ممکن است جهت كسب يا افزايش مشتريان كلينيك يا سالن زيباييتان به استفاده از انواع تبلیغات ازجمله تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تلگرام، لینکدین و … فکر کرده باشید. شاید هم یکسری کمپینهای چریکی طراحی کردهاید یا تبلیغات بيلبورد و بنري را هم امتحان کردهاید. اما اگر در این بین تبلیغات در اینستاگرام را از قلم انداختهاید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست داده باشید؛
معمولا زمانی که از حسابداری به روش های قدیمی سخن می گوییم ذهن مخاطب به طرف چرتکه و ماشین حساب های قدیمی و … می رود که البته با وجود قدیمی بودن باز هم بسیاری از سالن ها و آرايشگاه های کوچک و بزرگ از این روش بهره می گیرند و حسابدار استخدام کرده تا با همان وسایل قدیمی و بر روی کاغذ به حساب و کتاب بپردازند.
در دنیای امروز صنعت تبلیغات درحالیکه پشتوانهی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد، انواع محصولات گوناگون را (با آگهیهای بازرگانی و تبلیغات مختلف) به دنیا معرفی میکند. با اینکه کمی تند و اغراقآمیز به نظر میرسد، اما این نتایج برآمده از آزمایش هزاران آگهی تبلیغاتی طی چندین دهه است. تجربه نشان داده است، تنها نیمی از تبلیغات عرضهشده واقعا به نتیجه میرسند و بر الگوی خرید مشتری و انتخاب برند توسط او اثر مثبتی میگذارند،
در نرم افزار تخصصي آرايشگاه و سالن زيبايي چهره کار و اطلاعات و کد مشتری به صورت هوشمند ثبت شده و با صدور فیش ، درصد آرایشگر و آرایشگاه محاسبه می شود. با توجه به اطلاعات ثبت شده کلیه گزارشات ، نمودارهای مالی، محاسبه کارکرد کارکنان و سالن قابل استخراج می باشد.
تابهحال نظر مشتریان را پرسیدهاید؟
کدام بخش از خدمات شما را میپسندند و کدام بخشها باعث شده که دیگر هرگز نخواهند خدمات شما را تجربه کنند؟
شاید بارها به این فکر افتاده باشید که چگونه مشتریان وفاداری در سالن یا مرکز زیبایی خود داشته باشید و به فکر پیداکردن راهکاری برای آن گشته باشید. برنامه ای که به خوبی در ذهن مشتریان شما بنشیند و هرگز از خاطر آنها نرود.
تيم گرافیک و طراحي چهره با تجربه ای بسیار بالا در زمینه بازار یابی اینترنتی ،طراحی گرافیکی ،بنرهای تبلیغی و تبلیغات آنلاین شما را در این زمینه یاری خواهند نمود.
هدف در CRM، مدیریت بر روابط با مشتریان است و فرض بر آن است که مشتریان نهفقط به دلیل محصول متمایز و منطبق با نیازهایشان بلکه به دلیل تعلقخاطر به روابطشان با عرضهکنندگان محصولات،
چشم انداز ما: تبدیل شدن به مورد اعتمادترین شركت پروزه محور در حوزه ی حسابداري،مشاوره و بازاریابی در كليه كلينيك هاي زيبايي،سالن ها و آرايشگاه ها در سطح كشور ميباشد.